今日去左馬騮屋企~ 之後同佢去傑仔屋企,打機,,,, 打太鼓...我,馬騮,傑仔,同佢呀哥 四條KAI子係到玩太鼓 話邊個輸左成世就冇女朋友=.= 最後就緊係........邊個輸左啦=.= 自作自受!!!!!!!!!!=.= 之後打高達SEED DESTINY 打下,打下,都五點幾, 之後走,返歸~ ~完~