第一節今日考會計~on!最部唔識=.=
做左半個鐘唔做,交卷走
之後本來話跟肥仔,家駒果D去打機,但銀包得番10蚊=.=
點去打--,之後去棣記坐,坐到十點半番學校,考埋個英文~
都識DD既~考完就走~番歸~ 本人喜歡既女仔類型好簡單~樣唔一定要好靚,最緊要係性格斯斯文文,唔食煙
不過係香港,依D女仔少~=.=
今日係咁多,完~