今日送老表坐車~
順便同佢去元朗豐澤,睇下DPSP~話幫佢朋友買,驚大陸果D呃人
點知去到買到冇哂,姐係等於冇得買!話全部豐澤都冇得買
咁就走,走之前睇過下D新電腦~個新WindowsVista好靚!D框透明~
靚過XP好多。
今日打住咁多先~係咁。