今日勁黑仔,,,,
1.琴晚場波本來買巴塞羅那羸,點知輸左比皇馬4:1 -3-
2.今日番到去課室,頂,連會計書+本簿都唔記得帶-3-
搞到要去隔離班,問黃嘉皓借本會計書,同拎幾張紙-3-
點知Kensir話自己病左,吹到要拎埋張醫生紙,貼係塊黑板到囉~=.=
之後比張工作紙叫我地做果條數,落堂前交,張工作紙頌好笑-3-
下面係條會計數,上面就.....廢時講
3.放學果陣,坐完西鐵番到天水圍,頂...--張八達通得番負一蚊-.-冇錢搭
輕鐵番屋企,,,,搞到要行路番屋企-3-,,,熱到個頭都發滾!!頂佢個肺,
之後見到日本佬同佢個fd~日本佬好kai囉!
吹到話自己溝緊中五條女囉!
跟住又話自己同佢個fd做導演拍AV,話一個月湛成幾十萬,問我過唔過黎一齊拍-3-
我好無奈=3=,,,,今日打住咁多先,係咁~