這麼又到09年了~
希望新的一年能有一個好的開始la~^^~
回想2008年,都有不少的新嘗試呢~
在工作上,我由一個只做報關,到現在是做了有關安排運輸的工作了~
也因此而變得大膽了一些~對外的溝通多了,也和一些司機也熟了,感覺不錯呢~
另外,今年第一次的參加了同人活動,希望下次再有機會參加一下LA
新一年要再好好加油~!
上星期去了旺中掃衫,d 衫果然好便宜,
買左好多衫,希望新年之後可以轉look la~
都要多謝mun又出錢又出力,好開心的一天呢~
而家又追看了j2版的<銀魂>呢~, 中文版的果然好搞笑
唔洸睇字幕,而且這次的配音還算是不錯
不過十四和總悟的聲好似,配到兩個好像兄弟似的
ar 時的就中la, 有時都唔係太好,不過有時來幾似的^^
局長就太後生了,沒有了局長原原本的感覺
桂的是梁偉德呢~
D人SAID 佢配得出佢假正經真腦殘的感覺,HAHA~好搞笑~
聽說<銀魂>日本做埋這一季吉原篇就完了~希望唔好今快完la><
|