kinxpui
暱稱: *+培仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2010 年 5 月 28 日  星期五   晴天



2010-05-28

咁多年,忘記又忘記唔到你
搵你,見你 都冇勇氣,其實我一早就應該放棄,
再咁落去.我又有咩意思,

連見一面既勇氣都冇,
我不如 當自己從來冇認識過你,
可能我會更好過

難道我要再為左你 花上數十年既時候,去難為我自己?!

神!可否令我這一生,都不再與她再次碰上?!
阿門!

此外,
願你可永遠快快樂樂!
再見了.我愛的你!

願我們都能遇到一個,更好的!

刊登時間︰
2010-05-28 12:43 AM



訪客留言 (返回 kinxpui 的日誌)


Prawn_sm0ke 於 2010-05-28 07:44 AM 發表:
老豆;
吾好咁吾開心啦;
我地要開始積極.v.
c0mment;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我邊有唔開心 - -
咁多年 - -
仲以為以前果幾年咩
Posted at 2010-06-21 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]