kinxpui
暱稱: *+培仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天



2010-06-24

打麻雀.又輸 
幾時先會win返少少..
比d新新新手 呃哂d錢
FXXX!

刊登時間︰
2010-06-24 05:02 PM



訪客留言 (返回 kinxpui 的日誌)


Prawn_sm0ke 於 2010-06-24 07:23 PM 發表:
我吾識打喎a___a
我比你呃錢啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去camp 一定打麻雀.
Posted at 2010-06-28 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kenny9427 於 2010-06-24 05:10 PM 發表:
哈哈
傻仔XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你先係真正唔識打..
你 試探 呀坤 "小三元" 足以 笑你一世 =]
Posted at 2010-06-28 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]