kinxpui
暱稱: *+培仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2010 年 7 月 27 日  星期二   晴天



2010-07-27

以前有
我,坤,kai聰(禧),壇,康,西,大鼻
------------------------------------------
KindWong,豪仔,禧仔,


依家得
我,坤,禧(kai聰),壇(呢個pk 唔係香港),(暫時新成員)
________________________
KindWong,
 

__________________________________________________________________________________

我呢幾晚越諗越唔明..

當初個個口口聲聲話,
有女仲有朋友 =^=
吊.咪帶出黎一齊玩lo.
講明無所謂.一定歡迎tim
唔岩玩先算lo..
又唔係傾國傾城 .
個個都甘心做奴隸ga wo..
成班友仔 真係犯賤.
唔係要你地起9佢地飛腳.
但係至少都平等少少 呀 =[

我地成班朋友,唔係好失禮人ja下話.
唔洗好似睇唔起人咁wo..
吊你老味.你地千金小姐呀?
你地唔like,可以少d 同我地玩ja.
唔洗玩到唔比人出咁過態下話..
條氣唔順可以打比我傾下wo..
我真係唔想因為幾個女仔..
搞撚到我地成班人散哂lo..

成班尻人 =^=
有異性冇人性.

唔該留一留言..我真係想只你地諗緊咩..
唔好留一d 咩cm加一粒星星就算q數
我講粗口唔代表我嬲..
只係覺得你地有d問題.
我有少少唔倨ja..
 

刊登時間︰
2010-07-27 01:19 AM



訪客留言 (返回 kinxpui 的日誌)


Prawn_sm0ke 於 2010-07-28 02:11 AM 發表:
其實阿康都吾算話好似你咁講~
佢跟左人先係咁姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

跟左人就冇朋友 - -
咁把炮?!
咁少咁個lo =]
何況佢見我一次 衰一次.
詛咒
Posted at 2010-07-29 01:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Prawn_sm0ke 於 2010-07-28 02:10 AM 發表:
講緊我啊= =?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenny9427 於 2010-07-27 01:48 PM 發表:
我都想出黎-_-
聽日幫手呀!!記住呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaihei000 於 2010-07-27 02:01 AM 發表:
其實你陪下條女 條女陪下你咁咪ok~
但如果真係條女陪下自己都唔得既...
e d女都好咩下....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rex001123 於 2010-07-27 01:55 AM 發表:
When I come back Hong KOng,i will kiss your=]haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rex001123 於 2010-07-27 01:53 AM 發表:
i will be back!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]