| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
| [["=*好朋友*="]] |
分類: 未分類 |
金日早上同牙媽去食早餐(好味)
食完...番屋企^^打日記啦
打完日記去ling ling屋企...
再去吉島]]
唉!!明天番學啦...
右要見到某一個人(成日話我)
但右可以見到某一個人
講到我既朋友....都有好多...
我鍾意的朋友有:
牙ling同牙曈(因為佢地好幫我)
寶寶.蚊蚊.心儀. 魚蛋(因為可以傾心是)
牙賢(因為佢好鍾意同我玩)
包包(因為同佢好傾得...佢好搞笑)
虫虫(需X佢好小出聲...但佢成日都有教我)
牙欣(因為佢幾好人)
烔烔(佢成日同我講佢既野)
加文.牙紅(因為同佢地玩幾開心)
仲有好多好多...吾打啦
男仔都有既...有:
1L d男同學...
有大口仔啦(因為佢吾會握人)
黃x朗(因為佢傻傻地..幾得意下)
牙潮(因為我有好多野都同佢講)
肥cat(吾知)
天天(因為佢幾好人)
余世雄(因為幾好傾)
國寶(因為佢好搞笑)
牙哥(因為佢係我牙哥)
甘生(需x佢成日講粗口..但個人吾壞)
可能仲有...
吾知啦
請多多留cm CM牙
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | »
|