由於部機中毒 應該有成個星期都沒寫日記 今日我同包包 星星 白粉強 燒碌9同他條女去西九龍某間商場去吃壽司
到�W壽司店 我地就排排坐吃壽司 點知個轉盤來來去去都是幾款 搞到我有少少不滿 吃緊野個時 包包不知是邊到拿枝綠漿
然後同豉油轉來轉去 怎知做�W個極品 包包 星星 白粉強 燒碌9怎吃都不辣 可能吃𦅚 但是我個人來講是不鍾意吃辣
我試吃之後 又辣辛苦 他地是到笑 成班仆街 吃完之後 我地撘車去市中心行街 怎知燒碌9同他條女玩野
去第二到 搞到我地要找他地 就咁我地散場 各行各路.........

|