| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 3 月 5 日 星期日 |
 | |
又是落雨的一天  |
今日中午原本諗住去打波
但是我阿媽話落雨唔比去
我一聽到落雨又唔多開心

去到3點幾既時侯
阿麵打電話來話佢依家去打波
跟住我放底電話
走到窗邊睇下仲有冇雨
冇雨^^ 問下阿媽去唔去得
唉左好耐先至得咋

去到球場見到壯豪係到打波
原來佳叔同斌周去左買野飲
之後阿麵又來到
陳生波又來到
打打下壯豪走左
陳生波同斌周走去跑步
過左冇幾唻就落雨
我到係到同班人玩〝包剪揼〞
輸左走去球場汁波

我汁左7次到 最多= =
玩左陣就去M記食野
佳叔送我同阿麵到阿麵樓下就走左
返到屋企就打機
冇冇聊聊就去訓

|
| 發表時間︰2006-03-06 06:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 |
 | |
| 我呢條命就是叫做〝一仗功成萬骨枯〞 |
今日都無咩野做
中午去睇〝無間校〞,2點播
我地1點到,點知有人會講成個鐘野
好多人都走左
得返我同肥文係到睇= =
都幾好睇既
之後去搵佳叔
佢地係到打波
突然聽到佳叔同我講班人輸左唔認又打人
無奈曬~~~睇下個班人又好Q黑人憎
心情大跌,如果我同你地發左脾氣既話真是唔好意思
|
| 發表時間︰2006-03-04 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 |
 | |
烏溪沙  |
今日冇咩野做
原本是要返大陸整牙
但是我老豆有野做都要去
所以就星期日先

搵佳叔來利安打波
點知阿麵
唔識來= = 要我去接佢

去到利安搵林嘉詠之後去球場冇人
佳叔遲左成半個鐘先來
有一個好勁既阿叔來打

我同佳叔講佢好勁 佳唔信> <
點知我同陳烈沛打佳叔同勁叔
輸左 預左嫁啦
打左兩三個鐘
張君佢地問去唔去烏溪沙
得我同佢地去
去到烏溪沙 我地係到浸水
水太涷啦 都是堆下沙算
但是林嘉詠比石頭劃左一大血筆

之後我地係到埋大家姐
大家姐唔玩啦
走左 我地勁抓d沙去來
一個大窿 成個頭都可以放

之後就去7-11瞥蛋食
阿麵又唔識搭車= =(點來咪點走囉 蠢~~
)
佢上車之後 我就歸家
食完飯 好Q涷 入比鬥 保下溫
點知......................
訓着左...................
 |
| 發表時間︰2006-03-04 07:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 2 日 星期四 |
 | |
長跑日  |
今朝4點幾起身
見冇咩野做就早d去等佳叔佢地
係個到係咁睇書
6點幾見未有人來就打去抄醒佢班人
原來都有好多人一齊去
成班好似黑社會咁既樣
我跑47/60
廢到死,冇心機跑 |
| 發表時間︰2006-03-04 07:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 |
 | |
| 模擬試 |
放左學之後
我之前比左錢去參加考試
黃家傑老師要我地參加一個模擬試先
唔去就是缺席
比佢屈=.=
點知原來好容易
聽日就是長跑日
大家努力喔..... |
| 發表時間︰2006-03-03 09:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | » | |