今日系勁早起身咯..搞呢樣.搞個樣..搞到搭3先走..
今日同芷婷..之後又同Man老婆仔上學..嘻嘻..
D ad T
好悶咯.又系做個D野..
個個吖sir講野洗唔洗咁吖.話我地如果唔系正常人.就做個白癡噶人媧..
叼你吖.講咩撚野吖以家.唔單之侮辱永.中侮辱我地成班..死老鼠仔..
P.E
要跑步..我就用左5分幾鐘..算快啦..
跟住反到去就坐系到聊天..
Man同永去廁所見到我噶偶像吖..
我就辦入去洗手去見我噶偶像..好靚女吖...
媽媽的..愛死她..
Chin
悶悶悶吖...
冇野做..
End
又系悶..叼..唔想講啦..
Math
系到講數...
講來講去我都唔識噶啦..
講..又系到冇啦啦罵人..叼.系咪有神經病噶.系就去睇醫生啦..
Libs
悶悶悶..
系咪想悶死吖...
我覺得lctime最好玩...
好玩到吖媽都唔認得...
系到搞我老婆仔..
媽媽的..哈哈.講笑..
.*★*.
.*★ *.* ★
★ 睇完唔該留cm❤.. *
★ Thx! .’
‘*. .
` . .
|