Lycoris radiata;)
今日一早起身.6點幾..
跟住就同吖芷婷一起上學啦..不過.到到隧道噶時侯我就同吖Man一起上學喇xd..
一邊講一邊走..好開心...
到lunch噶個時..
一直都好無聊走來走去..點知我睇到吖永好嬲.唔知道咩事.之後.原來系1a噶女班長遭到吖永.永就好嬲..
之後.我地成班姐妹都系到講...
中遭到吖yan..死定喇..xp
女女戰爭就要爆發喇...on my god!
咁個個女班長就死更喇...
放學比人......(閱讀全文)