|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2006 年 1 月 3 日 星期二 |

|
| |
嗚嗚 | |
今日!!!我趕頭趕命咁衝番學校,,,呵呵呵!!!棋靈王行我前面...之後,,,派,,,卷∼IS-87分...英文GE-61...中文作文-90...中文聆聽-14...中文說話-13-------
痛哭∼
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2006-01-03 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 224 | » |
|