你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 12 月 23 日  星期五

晴天

唔悶心呀!!!!!

今日本來同lingling魚骨行又一城嫁,,,魚骨阿媽又要佢看鋪woo咁咪諗住陪佢囉!!!我換晒3點知個袋袋係間房到咪諗住入去拎囉!!咁阿媽又拖緊地叫我唔好周圍行~~咁我拎野ma佢就罵我啦....罵完之後我咪諗住拎野走囉!!!之後佢問我尋日有冇上鏡~~咁岩岩d火未落bor咪話唔知囉~!shit係咁比佢罵,,,又唔比我出街喎>3<我約晒人先話唔得!!!之後係咁罵我咪入左sd sms囉!!!之後靖靖call我幾驚阿媽又罵......唉!!!!!!我訓左一陣~我出左廳飲*花芭*喎!!!佢又罵~搞到我勁喊之後佢走左!!!麥卡文又返左黎..又問e樣果樣!!阿媽返左黎~叫我去沙田我唔去囉!!!!我有諗過偷走嫁....不過我邊敢呀!!??唉!!!!之後ling同魚骨打比我安慰下我囉!!!thx.......................之後冇咩野啦!!!!!好開心...因為你on左....仲有知道左一個消息.......就係....有人鐘意棋靈王呀><"

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-12-23 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]