| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
| 2008-03-03 |
分類: 未分類 |
勁爆黑仔ge一日
今日系音樂堂勁無奈,右唔系特別嘈,系我地哥tim呀小明唔做手勢姐,g後哥個大波miss叫我地4個起身做,我地有做,做完g後仲記得地
個名(超無奈),反到課室,羅部反psp出黎玩哥時,呀麗知哥入左黎入左我部機(更+無奈 )g後語文堂右比miss少....
放學哥時佢叫我留低,g後留低等佢,佢搞點g後出黎,佢問我企系度做咩(勁想少爆佢..哥時)我話,我部機點!!?佢話,唔知我講咩?
落到去教導處,我系咁叫佢比反部野我,g後佢同我講,你反屋企la,左住曬,唔系見數學呀sir系度,一早少左你...
g後未同佢講,咁見家長lo!!ok?(9屎都爆- -死麗知) 我呀哥話星期4去會一會麗知...good野!!
|
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
| 2008-03-01 |
分類: 未分類 |
今日我地班籃球對7班,我地班系有實力win,不個系肥賓系咁射3分,10幾球先入得一球 ,就算有個澳門隊系度都唔點la!!!
黑柴打完g後同我講(我無份打,我系睇波的!!)就算我勁右點姐...打波系5個人ge事,佢話見都咁都無心機追,輸11分...
我班d人打打下個個都好似放棄咁,系黑柴最尾哥幾分鐘先比反d野我地睇,一個過幾個上籃,系咁爆上去,好好笑
文仔今日無水準wo!!!平時見你射波好鬼準,唔g系未你督魚蛋ge關係,搞到射唔準? 高老打打下都發難炸= ="
輸都系輸肥賓哥1x球3分,勁上少佢,有人無人都照射,你射得入都話姐,見到自己射咁奈都唔入,好收手la,入去上籃未仲好...
搞到e+人地7班當正自己系最勁,我地上次都系輸3分(不過系讓左人地15分)
g後2點半反到屋企,食完野,就有少少眼訓,訓都8點幾,e+過頭好暈.....死la,e排放假肥左好多,要減肥呀~!!! |
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
| 2008-02-26 |
分類: 未分類 |
開左學幾日,都系咁,zzz..
24號哥日同文仔去睇死亡筆記,去到買7點半..哥時得4點左右,g後就陪文仔去籃球埸搵人打波,文仔,你都幾勁+wo!!
g後打到4點8~9個字就走,系咁行黎行去,行都人都癲,g後坐度搵間野食下,哥老細超勁,d英文好似機關槍咁
我林佢2公婆系日本人,因為佢地開哥間野系食日本野+佢2個d廣東話好差下,g後再去盧9行左陣,就去睇電影lo!!!
去到哥時見到大隻常佢hehe怪,佢問我地睇咩,我地話睇L,g後佢話我地on9,我後尾串反佢地,你地睇周杰倫d格la地毛呀!
佢地即刻無聲出..
套野都幾好睇,最尾右唔講佢點掛wo,頂佢... g後就反屋企訓教!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|