* 一生何求 -
kiss_meity
暱稱: Ka x幸
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-19
2008-03-09
2008-03-09
2008-03-03
2008-03-01
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 84
今日人氣: 0
累積人氣: 624
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


2008-03-03 分類: 未分類

勁爆黑仔ge一日

今日系音樂堂勁無奈,右唔系特別嘈,系我地哥tim呀小明唔做手勢姐,g後哥個大波miss叫我地4個起身做,我地有做,做完g後仲記得地

個名(超無奈),反到課室,羅部反psp出黎玩哥時,呀麗知哥入左黎入左我部機(更+無奈)g後語文堂右比miss少....

放學哥時佢叫我留低,g後留低等佢,佢搞點g後出黎,佢問我企系度做咩(勁想少爆佢..哥時)我話,我部機點!!?佢話,唔知我講咩?

落到去教導處,我系咁叫佢比反部野我,g後佢同我講,你反屋企la,左住曬,唔系見數學呀sir系度,一早少左你...

g後未同佢講,咁見家長lo!!ok?(9屎都爆- -死麗知) 我呀哥話星期4去會一會麗知...good野!!

 



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


2008-03-01 分類: 未分類

今日我地班籃球對7班,我地班系有實力win,不個系肥賓系咁射3分,10幾球先入得一球,就算有個澳門隊系度都唔點la!!!

黑柴打完g後同我講(我無份打,我系睇波的!!)就算我勁右點姐...打波系5個人ge事,佢話見都咁都無心機追,輸11分...

我班d人打打下個個都好似放棄咁,系黑柴最尾哥幾分鐘先比反d野我地睇,一個過幾個上籃,系咁爆上去,好好笑

文仔今日無水準wo!!!平時見你射波好鬼準,唔g系未你督魚蛋ge關係,搞到射唔準?高老打打下都發難炸= ="

輸都系輸肥賓哥1x球3分,勁上少佢,有人無人都照射,你射得入都話姐,見到自己射咁奈都唔入,好收手la,入去上籃未仲好...

搞到e+人地7班當正自己系最勁,我地上次都系輸3分(不過系讓左人地15分)

g後2點半反到屋企,食完野,就有少少眼訓,訓都8點幾,e+過頭好暈.....死la,e排放假肥左好多,要減肥呀~!!!



2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


2008-02-26 分類: 未分類

開左學幾日,都系咁,zzz..

24號哥日同文仔去睇死亡筆記,去到買7點半..哥時得4點左右,g後就陪文仔去籃球埸搵人打波,文仔,你都幾勁+wo!!

g後打到4點8~9個字就走,系咁行黎行去,行都人都癲,g後坐度搵間野食下,哥老細超勁,d英文好似機關槍咁

我林佢2公婆系日本人,因為佢地開哥間野系食日本野+佢2個d廣東話好差下,g後再去盧9行左陣,就去睇電影lo!!!

去到哥時見到大隻常佢hehe怪,佢問我地睇咩,我地話睇L,g後佢話我地on9,我後尾串反佢地,你地睇周杰倫d格la地毛呀!

佢地即刻無聲出..

套野都幾好睇,最尾右唔講佢點掛wo,頂佢...g後就反屋企訓教!!