| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 30 日 星期六  |
沒有什麼....我只是孤獨一個人!!  |
分類: 未分類 |
無論發生了如何快樂...
如何愉快的事...
那些都會過去...
無論你說你會對我多好...
無論你說你會多愛我...
最後還是什麼都沒有....
不!我不是什麼都沒有!!
而是...我什麼都不能有...
一個人...我只要一個人就可以了...
我不用什麼愛!
我更加不用什麼愛錫!!
因為我知道這些都是假的...
因為我知道這些都會過去...
我不希望我有什麼回應!!
我只要一個人就可以了!!
我習慣寂寞!!
我不用什麼人來陪我!!
我要一個人!!
我不要依靠你們!!
任何人都不值得我依靠!!
什麼?!信任?!
你嚇我呀?!我不要任何人呀!
我只要自己一個好了!!
不要過來!!
我要寂寞!!
我要孤獨!!
|
2010 年 10 月 29 日 星期五  |
以後都唔懶喇~~  |
分類: 未分類 |
呵呵 太奈都唔寫野~~ qooza都就黎發霉喇xdd 呵呵~~由今日開始要寫翻喇~~ 慢慢寫咯~~ |
呀哥生日快樂~~  |
分類: 未分類 |
多謝呀哥日日都甘錫我 甘愛我~~ 今日你生日喇~~ 雖然我去唔到你樓下大叫~~: 呀哥~~~生日快樂~~ 但系我地會系自己home樓下叫~~ 因為我好錫呀哥~~ 好愛呀哥~~ 哥~~生日快樂~~ |
坤哥加油~!  |
分類: 未分類 |
今日超級巨聲2最後6強啦~! 雖然林小姐對坤哥有幾大ge威脅.... 不過無論系點.... 坤哥都系我地心目中ge冠軍~! 坤哥要加油啊~! 你個樣好似系馬尼拉受難者...xx學... 每一次你唱歌我都會好感動.... 因為我總系覺得....xx學已經沒事.... xx學你都要加油啊!我地支持你啊~! |
2010 年 8 月 18 日 星期三  |
有我msn嘅人!一定要睇吖!  |
分類: 未分類 |
我msn中毒吖.... 如果你見到我有一句英文句子..... and一個網站... 唔好入去吖! 中毒架! |
|