kisshei511
暱稱: 豹豹/Rain
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
牛奶
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 523
今日人氣: 0
累積人氣: 4192
站內搜尋

2010 年 7 月 4 日  星期日   晴天


悶~~~唔知自己做d咩好! 鬱悶分類: 未分類

好內冇打日記得啦"~"
冇番工成個月就黎...仲係未知自己岩做d咩-__-諗到頭都爆埋!
係屋企  唔係訓就係上網 唔知點咁....
有冇朋友仔有咩工介紹/同我傾傾msn比d2見我 睇下岩做d咩0.0
記得比cm仔=)











發表時間:2010-07-04 10:02 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    





2010 年 5 月 5 日  星期三   晴天


工作就是這麼(悶) 分類: 未分類

~~~~好內冇打日記仔啦~~!
e家換左新工  係官糖整pizza~~~好多野做同好悶-.-
日日都唔知有咩搞  番工番工+番工~~~
想識多d朋友仔出黎玩下~~~
悶到飛起-.-可以悶到1個人係網吧on99-.-
有咩玩記得叫我呢~~~!有工介紹仲好0.0  好似諗多左哈!!
太多野煩~~~做咩都好似冇咩心機咁~~~!
好想去打番拳  都幾好玩!
記得比個面  整個cm仔過我^.<"











發表時間:2010-05-05 01:28 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    





2010 年 4 月 18 日  星期日   陰天


我的天空變成了灰色.... 鬱悶分類: 未分類

今日番工都係咁   番到去有好多野做~~~~不過都係眼見功夫! 
直到做哂d野一開msn比我見到1個人ge相,,,,張相90%似1個令我好唔開心ge人
諗起好多野  好多同佢ge事.........唔想諗....
前幾日個中學同學同我講有好工介紹...見左真係好似幾好做佢同我講有80%請
搞到我同網吧果到講左做到4月30到會走.....e家又話可能唔請....有仲比人水左ge  feel~~
搵工搵工搵工~~~大家有冇咩工介紹--->打比我/msn/facebook都ok
琴日係到諗 我其實有幾多個fd...
fd就有好多好多......但係真正ge又有幾多個.....
"~"番學果時好似有好多   1到左番工  就好似冇哂朋友咁!
屋企又有野煩....搵工又煩,....如果可以ge話真係希望自己唔係e個世界!











發表時間:2010-04-18 01:54 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    





2010 年 4 月 4 日  星期日   時晴時雨


想交多d朋友仔(玩得的) 鬱悶分類: 未分類

又好內冇打日記仔啦~~!
5.......e排都係唔知有咩做  悶悶!
想搵工呀,...但係又唔知有咩工岩自己"~"
朋友仔們有冇咩工介紹下呢+_+?
覺得自己好似冇哂朋友咁,.....唔知點解會有e仲FEEL><
希望唔好係真架啦......有時真係想搵d fd出黎飲下酒吹成晚~~!
有意比cm我啦^~^
日子咁過真係會悶死人架呢T^T











發表時間:2010-04-04 02:10 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    





2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


0.0好內冇打了 愉快分類: 未分類

新年啦!
大家今年收得多唔多利是先xd??
新ge一年希望可以搵多d錢/希望身體健康/希望.......未諗到@v@
大家係新ge一年又有d咩想要/想做/想得到架呢0.0講黎聽下...?
今年開工利是有500$開心死 =p
e幾日都係咁玩(夢之希望)有玩ge 記得搵我一齊玩呀@,@"
(仲有1個最大ge希望就係媽咪快d好番.............)

唔開心ge唔好諗啦!
大家新年快樂!  記得比cm仔我呀=)











發表時間:2010-02-19 12:11 PM  [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]