| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
2010 年 7 月 4 日 星期日  |

悶~~~唔知自己做d咩好!  | 分類: 未分類 | 好內冇打日記得啦"~"
冇番工成個月就黎...仲係未知自己岩做d咩-__-諗到頭都爆埋!
係屋企 唔係訓就係上網 唔知點咁....
有冇朋友仔有咩工介紹/同我傾傾msn比d2見我 睇下岩做d咩0.0
記得比cm仔=)
| |
|
|
2010 年 5 月 5 日 星期三  |

| 工作就是這麼(悶) | 分類: 未分類 | ~~~~好內冇打日記仔啦~~!
e家換左新工 係官糖整pizza~~~好多野做同好悶-.-
日日都唔知有咩搞 番工番工+番工~~~
想識多d朋友仔出黎玩下~~~
悶到飛起-.-可以悶到1個人係網吧on99-.-
有咩玩記得叫我呢~~~!有工介紹仲好0.0 好似諗多左哈!!
太多野煩~~~做咩都好似冇咩心機咁~~~!
好想去打番拳 都幾好玩!
記得比個面 整個cm仔過我^.<"
| |
|
|
2010 年 4 月 18 日 星期日  |

我的天空變成了灰色....  | 分類: 未分類 | 今日番工都係咁 番到去有好多野做~~~~不過都係眼見功夫!
直到做哂d野一開msn比我見到1個人ge相,,,,張相90%似1個令我好唔開心ge人
諗起好多野 好多同佢ge事.........唔想諗....
前幾日個中學同學同我講有好工介紹...見左真係好似幾好做佢同我講有80%請
搞到我同網吧果到講左做到4月30到會走.....e家又話可能唔請....有仲比人水左ge feel~~
搵工搵工搵工~~~大家有冇咩工介紹--->打比我/msn/facebook都ok
琴日係到諗 我其實有幾多個fd...
fd就有好多好多......但係真正ge又有幾多個.....
"~"番學果時好似有好多 1到左番工 就好似冇哂朋友咁!
屋企又有野煩....搵工又煩,....如果可以ge話真係希望自己唔係e個世界!
| |
|

想交多d朋友仔(玩得的)  | 分類: 未分類 | 又好內冇打日記仔啦~~!
5.......e排都係唔知有咩做 悶悶!
想搵工呀,...但係又唔知有咩工岩自己"~"
朋友仔們有冇咩工介紹下呢+_+?
覺得自己好似冇哂朋友咁,.....唔知點解會有e仲FEEL><
希望唔好係真架啦......有時真係想搵d fd出黎飲下酒吹成晚~~!
有意比cm我啦^~^
日子咁過真係會悶死人架呢T^T
| |
|
|
2010 年 2 月 19 日 星期五  |

0.0好內冇打了  | 分類: 未分類 | 新年啦!
大家今年收得多唔多利是先xd??
新ge一年希望可以搵多d錢/希望身體健康/希望.......未諗到@v@
大家係新ge一年又有d咩想要/想做/想得到架呢0.0講黎聽下...?
今年開工利是有500$開心死 =p
e幾日都係咁玩(夢之希望)有玩ge 記得搵我一齊玩呀@,@"
(仲有1個最大ge希望就係媽咪快d好番.............)
唔開心ge唔好諗啦!
大家新年快樂! 記得比cm仔我呀=)
| |
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|