今朝又撞到雨珊啦~~
問佢有冇BOY FD.比德愛某FD話我直接-33-
搭左個幾鐘車去赤柱.以為會好涷.
點知熱到死!!!!!!!!!
玩集體遊戲啦~唱歌個陣我地勁好笑囉.
一路好癲咁揭song book一路大聲唱[紅日].
班可愛既同學仔仲係到順節奏拍掌-0-
妳地真係好可愛~~
close the door我地贏左~~~
好無奈囉.連豹紋底褲都可以出= =
跟住好high咁同成班友走去玩水~~
執貝殼-0-執到幾隻活生生的-0-
我好好心咁放生左佢地-v-
我部電話無左囉.浸左咸水>^<
so sad!!!!!!!!!!
臨走之前去買左罐16蚊的雪碧!!!
痴線!3倍多一蚊囉.
條珍寶腸都要27蚊= =on尻尻!!!!
番去個陣mandy訓係我博頭度-0-
成日滑左落黎.不過仲繼續訓訓訓-0-
3點左右就放學啦.本來同我2個可愛既外甥女出街.
點鬼知家姐一個call搞到我要走.\__/
番到去等左N咁耐佢地都係唔見.
閃左= =
勁黑仔的一日
|