今日搭車見到雨珊-0-
難得到極點.仲見埋牙柏.難得!!!
番到去以為冇帶Songbook.結果比人話要抄鳳閣恩仇未了情-0-
T&L X2.校牧=MS YUENG.好似佢同我好熟咁-0-(不是眨啦)
我個名有7個字要繡.結果我繡完一D3隻字人既都未繡完囉-.-
發覺MS YUENG刺繡好勁!!!!!!!!!
CHI X2.講木蘭辭.有陣時我答岩左問題佢聽唔到囉.又要背啦/口\
小息.美嫦要搵老師.咁係課室呆啦.
MS CHEUNG無拉拉入黎唔知做乜.跟住話一陣要QUIZ.
O左.問佢唔係聽日咩.佢話順著落.-0-
結果仕班一齊拎起本藍色I.S書睇睇睇睇睇!!!
I.S.成堂都係到對.冇時間QUIZ.最後改左去聽日同3.1一齊QUIZ.
MATH.派番QUIZ.今次都唔錯-v-滿意滿意!!!
lunch.又係食雞翼.有陣時真係懷疑係咪隔夜餸黎嫁?
午息.去食同睇人選拔.本來諗住同番ANGEL佢地講冇帶笛的.
跟住美嫦話你去到都遲啦.不如唔好上.結果就留左係個度.
見到佢地好似好唔妥咁-0-驚!!!
ENG X2.練POEN同做W.S
最後一堂落去練啦.唔知點解次次練都有人上體育堂的= =
有人係我地練練下拎番鐵餅個陣同MS CHANSAY HI囉= =
練個陣CAROL成日讀到超大聲.
搞到我.AMY同DORTHY爆笑!!!
最後一次練笑得仲勁!!!!半PART都係到笑笑笑.
放學同合姐姐.CHEERY做功課.做到4點4就走囉-0-
打比牙柏佢話溫緊書.意想不到!!!!!!
買完雪糕就番歸啦-v-
|