|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 8 日 星期四  |
| 頂你個肺 |
分類: 未分類 |
今日有好多野發生.
朝早又係唱番個首歌.
識背咁濟= =
ENG係咁作文同做mind map.
過左個break又係章魚嘴堂-0-
係到狂做task sheet.
reading堂就睇麻雀要革命.
爆好睇xd
小息去左食食食.
mandy佢地呆左囉= =
I.S堂做measuring D野.
火囉!打喊路都話.
仲要啤我.咩世界黎嫁!?
食飯.今日的不錯-v-
午息打排球.
同美嫦,amy,jenny打.
隻手紅哂囉慘/__\
還完就食菠蘿圈.打鐘囉.
搞到我地勁急.但係今日的好好食T^T
chi.dict&改.
同jennifer吵.好火囉個陣.
跟住對番歸大的題.無拉拉又好番左-0-
到左最後幾分鐘.
無拉拉話要調位囉-0-
結果我淨係坐番隔離個位.
carol係我後面隔離.後面都係佢-___-
隔離就同佢唔多熟.不過好細粒= =
放學就去睇班會.睇睇下有D悶.
去左馬路等牙柏.等左勁耐.
火囉.又入左德愛2次.
見到佢啦.買野飲.傾去邊.
最後去左佢屋企.
成日都飲我杯野飲T^T
去到佢屋企.又話亂.其實都唔係呀.
佢狂比D柒頭相我睇囉.\__/
不過有時都有比令女相-v-
玩左好耐電腦.落去食野~~~
好耐冇試過食咁多零食-v-
夜晚冇野講.bye.
|
|
|
 |