今日都係要去課程.....悶爆-3-...
我欠交3樣功課....要講3分鐘的presentation.......好彩都好簡單~~
放左學我就去買動漫節門票同野飲....
本來想同子悅出街的....但係佢阿媽休息....SO佢同佢牙媽去左hollywood.....><
番到屋企就開電腦...同牙柏、子悅傾計.....不過牙柏傾傾下走左...X(
悶爆的一日....番埋聽日就唔使番啦~~YOYO~~