kissy29
暱稱: [:* KISSY '`]
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2006 年 7 月 4 日  星期二

晴天

2006-07-04

放左學同toby去食野*見到l..
佢冇同我地笑>.<好似見唔到我地咁-3-"
食食下見到幾個外國人..toby叫我同佢地hi
我hi左,!!食完野,去toilet個邊..
見到d外國人企晒係度@.@
我叫toby同佢地hi,不過冇
我地係度笑^^" 之後...
佢地`走埋黎講左句類似``
[Can u take photo with us?]
I say ok* 跟住就影^^ 搞笑!
第1次咋* 影完..原來Toby有帶相機!
就影左依張相^^  keeke*

 
佢地say thank you..88
我勁想同佢單獨影..不過淆*
同埋唔知點講! 之後兜左幾圈都見唔到佢><
我地去左SASA買野..之後去m記坐
跟住小丘黎左..我地周圍行!
咿~~我見到佢地呀!我即刻跑去..
但係我又唔知點開口!
個靚仔問我係咪想影相[佢做手勢]
我話yes..之後就影!
我諗住喬住佢..但我唔識講*
我行動緊個陣..點知佢攬住左我@@
搞到我同佢隻手係後面交叉左-0-
之後我喬住佢..佢笑得幾開心^^ 嘻*
唔記得問佢咩名>.< where come from!!
how old! have gf! haha 好多野問呀!!
佢地幾大隻! 有個咁既bf都幾好!
英文1定進步!!
覺得同佢地勁有緣呀!!係咁撞到佢地^^
 
之後即刻去左晒相*5:30拎.. 幾好^^
小丘同toby都覺得我同佢幾襯!=]
我地行行下見到Joe* 佢見到我地
勁怕羞囉!搞到撞到人!我等佢出黎!
佢出左黎..見到我地又撞到人*
乜我地好得人驚咩...
之後返屋企!!


 刊登時間︰2006-07-05 11:37 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 kissy29 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]