2006 年 7 月 1 日 星期六
.......
今日搞左好耐..整曲d頭髮! 諗住1點出門口,點知到左1:40先出到-v-" 搞到去到差唔多開始... 佢地笑我呀>.< 話我著高跟鞋* 行路clock clock聲"依d鞋係咁嫁啦! 今次同呀car坐~之前次次都係呀柱! 仲有呀雞,佢都係有2科唔pass.. 我都算係..haha* 應該升到掛'? 今次唱左好多歌~有5首*ok好聽! 完左去椰林閣食野^^ 餓死我了! 食完去m記坐左陣..食雪糕* 之後送呀car搭車..我送呀柱返屋企! 我自己搭車* ..見到個靚仔! 原本佢住我附近的``'不過好似矮左d. 夜晚諗住睇漫畫..等小丘sd首歌* 點知等等下訓左..2:00醒左-.- 見到有成10個人hi我囉!! O晒咀-0-" 之後away訓教!