今日係12月14日既攝影日喔!!一上到課室就有中映宣佈叫我地落去禮堂到影相"首先影既係班級相"嘩"d男仔要企去最高果到-v-好恐怖..而我地就企係張凳到"好驚好"張凳旭下旭下咁= =又迫啵"我地班有大半班問F.7既人借外套影相"好睬我自己有唔洗問人借姐=v="影完級相之後就影班相lu"有兩張正經一張搞笑"得我地幫有得影搞笑相@0@"咁呢'搞下搞下都冇左第一堂lu"咁第二堂就係好悶既e&rs啦- -之後果兩堂就係英文"默書喔><唔識唔識!!咁lunch前果兩堂就係econ!!平時係hall到自修"因為我同牙冰同埋蔣家一齊drop左@@"咁呢"首先去46室"第二堂就係26室"玩野咩"又唔宣佈我地應該去咩課室"唔只得我地三個係到嘈"我地果班果谹個都有講話有冇搞錯"咁呢"放左學之後就同牙冰去左還書"之後就返家家lu"返到家家5點幾lu"打住咁多先"屎火!!11點14分了"應承左老公去訓覺覺豬"老公對唔住喔>︹<打日記打到遲左訓!!天氣開始凍凍啦"老公你記得著多件衫仔!!訓覺蓋多張被被"唔好再凍親啦!!>3333<啜啜啜!!
|