....
kit0a0
暱稱: 傑`
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2010 年 9 月 17 日  星期五   晴天


2010-09-17 分類: 未分類

痛苦ge時候過得特別快

系時候到星期5

今日...

d堂都算系0k ge

不過有兩堂就唔好

就系英文

我跟唔到miss mak 個套教法

接受唔到lor v_v"

miss lee 教最好^^

不過要中6先得(好似)

唉~_~"

通識堂..

miss ivy d規則好難頂

今日唔小心

比佢留我一節  系星期一

bad day

又要多功課wo

放學..做左陣功課

打左陣波

就返屋企啦






訪客留言 (返回 kit0a0 的日誌)


kiu0205 於 2010-09-19 10:49 PM 發表:
要開個「i miss Ms Lee 」群組
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zkyan 於 2010-09-18 01:54 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bobowai4 於 2010-09-18 01:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gUiltySky15 於 2010-09-18 12:03 AM 發表:
Cm我都好想MISS Lee可以教返我地..吊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chiu_ds 於 2010-09-17 11:59 PM 發表:
邊到過得快=_=
拎水樽都留..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fishhv3v 於 2010-09-17 11:29 PM 發表:
no.1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

勁@v@"
Posted at 2010-09-17 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]