我都有好耐冇打日記lu,,
依+冇番學,冇番工...............
日子日日如是,不過都幾開心架,,,,,,,,,,,,,
做人最緊要係開心姐,,如果唔係做人黎做咩喎.............
我好想快d到8月吖,,到時就可以同丫馬,bb一齊搬出黎住啦