| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
| 2008-07-17 |
分類: 未分類 |
今日1點幾2點約左契媽佢地去珀麗灣唱k
..無奈=3="..
唱到4點半走人..
走果陣時我發現左樣野
珀麗灣個會所入面
有兩部頭d3
O哂 未見過會所有頭d3
之後返tw食完野
我去打機
我條女番屋企訓
我打左一陣頭d4
就走左玩頭d3
之後番屋企
(我發覺我依排番屋企前
一定去打機
我諗我愛上了頭d)
|
網主回覆
我唔係好識唱歌...
同我把聲有小小沙
我怕唱到好難聽 Posted at 2008-07-20 01:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔覺 Posted at 2008-07-19 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
米通;)` 於 2008-07-18 04:07 PM 發表:
我估唔會肥死我掛@_@
|
網主回覆
睇下點!! Posted at 2008-07-18 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
精彩?
悶到爆!! Posted at 2008-07-18 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|