好想自己一個人﹏杰
我既心事 一字不漏咁寫晒出黎
冇壓力!!!!!!!!!!
最好俾d意見我啦囧
 
 
kit115

暱稱: 經常心淡﹏杰
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

最新日誌

就黎又到十一月五喇-_...
就黎成年冇打呢個bloG
我有問題問你地!!
5/11*]]
2/11


日誌分類

全部 (188)
友情 (109)
自己 (1)
感想 (15)
愛情 (1)
學業 (2)
親情 (5)
未分類 (55)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

 

 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


v.unhappy

今日係咁俾人話""

首先係宗教堂,李太話我而家成日傾計,所以好憎我〝》

之後係生物堂,有個姓程既人話我而家講野成日串人,好憎我~~~

之後數學堂,豬鼻話我而家上堂差左,話就黎同我家長傾下...

之後lunch當值果時俾人話廢柴兼冇用

之後放學果時有個姓陳既人話而家聽到我把聲就想走

最後仲要俾個姓張既人鬧,話我放學唔等佢!!

 

 






訪客留言 (返回 kit115 的日誌)


kiko512 於 2007-03-03 10:57 AM 發表:
=0=算啦...人生就係甘....
...我又得意(得唔到人地注意)又可愛(可憐沒有人愛)句野係米我打GE呢~~~呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩..
Posted at 2007-03-03 04:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑩 於 2007-03-01 12:41 AM 發表:
你算唔算係黑仔?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知呀..
總之而家我好唔happy呀~~
Posted at 2007-03-01 09:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kit115 的日誌 ]