好想自己一個人﹏杰
我既心事 一字不漏咁寫晒出黎
冇壓力!!!!!!!!!!
最好俾d意見我啦囧
 
 
kit115

暱稱: 經常心淡﹏杰
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

最新日誌

就黎又到十一月五喇-_...
就黎成年冇打呢個bloG
我有問題問你地!!
5/11*]]
2/11


日誌分類

全部 (188)
友情 (109)
自己 (1)
感想 (15)
愛情 (1)
學業 (2)
親情 (5)
未分類 (55)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

 

 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


2007-04-13

聽日賣旗lu...

好緊張...咁大個仔第1次賣旗....

你知我個人又唔多講野架啦...賣到5張都已經好安慰了...-]

---------------------------------------------------------

家樂仔就話佢想知道自己有咩缺點!!

而我而家就想知道自己有d咩優點!!!

唔該留左言先好同我講野=]

如果你覺得我冇既,你可以淨係咁打冇...我是唔會嬲的[講真]

不過,如果你講既優點唔係由心出發既!!我就會嬲你1世"]

 

又係果個字....以氣用事...今朝"發蚊陣"del晒d相-.-"






訪客留言 (返回 kit115 的日誌)


ki 於 2007-04-15 07:08 PM 發表:
你優點牙!?
我覺得你最好個樣就係比我當做出氣袋都唔嬲-V-哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-"
你唔好唔記得你中3的1咬!!
Posted at 2007-04-15 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



勇 於 2007-04-14 12:24 AM 發表:
我完全唔知呀XD(路過)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁即係咩意思....
Posted at 2007-04-14 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胡梓 於 2007-04-13 11:56 PM 發表:
我教你always面露笑容,,,就賣得多la
我弟弟己經講all
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔識笑架..笑又點姐...我又咁咩咩喎..嚇走人就真!!
Posted at 2007-04-14 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



樂 於 2007-04-13 07:14 PM 發表:
有!!!!!!!有自知心!!!!![呢篇就知]
唔自大[唔似張生]
唔鍾意講粗口!!!
重視自己o既工作[prefect]
有自知知名[上一次話你口賤果次]
正義
懂逗人開心[成日]
當朋友唔開心, 識得安慰人[琴日]
重視朋友!!!![如果唔係,怎會為我地而唔開心]
重視學業[同ar傑o既排名, 而憺心]
早睡早起[好多人都做唔到嫁!!!!^^]
聽屋企人話
好可愛!!!!![冇講大話, 可能因為可愛係由心出發o既]

係咁la!!!!!講住咁多先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩...好多優點喎....
不過有d係缺點入面既優點黎喎..-.-"
不過點都好...你唔講我都唔知我有咁多優點...
13樣呀...好開心呢^^"
好可愛??岩你多d喎.....
點都好...多謝你胡樂~
Posted at 2007-04-13 07:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kit115 的日誌 ]