聽日賣旗lu...
好緊張...咁大個仔第1次賣旗....
你知我個人又唔多講野架啦...賣到5張都已經好安慰了...-]
---------------------------------------------------------
家樂仔就話佢想知道自己有咩缺點!!
而我而家就想知道自己有d咩優點!!!
唔該留左言先好同我講野=]
如果你覺得我冇既,你可以淨係咁打冇...我是唔會嬲的[講真]
不過,如果你講既優點唔係由心出發既!!我就會嬲你1世"]
又係果個字....以氣用事...今朝"發蚊陣"del晒d相-.-"
|