好想自己一個人﹏杰
我既心事 一字不漏咁寫晒出黎
冇壓力!!!!!!!!!!
最好俾d意見我啦囧
 
 
kit115

暱稱: 經常心淡﹏杰
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

最新日誌

就黎又到十一月五喇-_...
就黎成年冇打呢個bloG
我有問題問你地!!
5/11*]]
2/11


日誌分類

全部 (188)
友情 (109)
自己 (1)
感想 (15)
愛情 (1)
學業 (2)
親情 (5)
未分類 (55)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

 

 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


2007-05-07

薛凱琪好靚女喔~~~^^






訪客留言 (返回 kit115 的日誌)


恩媽 於 2007-05-10 05:21 PM 發表:
唔得喔~你呀姨見唔到你會發癲~
你同佢地去玩啦~
唔去後果自負...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

........
...................................................
Posted at 2007-05-10 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



恩媽 於 2007-05-08 04:27 PM 發表:
仲有呀...今日呢篇日記...好無聊.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......
其實呢篇日記係隱藏目的既!!
背後既目的一D都唔無聊!!
 
Posted at 2007-05-08 05:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



恩媽 於 2007-05-08 04:26 PM 發表:
我同你豬爸去玩呀...甘米見唔到你lo~........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你地玩啦....
我唔去喇,玩得開心d喔^^"
Posted at 2007-05-08 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胡樂 於 2007-05-07 09:06 PM 發表:
無奈..........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩意思!?
即係話薛凱琪唔靚女啦!!.\/.*
Posted at 2007-05-08 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kit115 的日誌 ]