好想自己一個人﹏杰
我既心事 一字不漏咁寫晒出黎
冇壓力!!!!!!!!!!
最好俾d意見我啦囧
 
 
kit115

暱稱: 經常心淡﹏杰
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

最新日誌

就黎又到十一月五喇-_...
就黎成年冇打呢個bloG
我有問題問你地!!
5/11*]]
2/11


日誌分類

全部 (188)
友情 (109)
自己 (1)
感想 (15)
愛情 (1)
學業 (2)
親情 (5)
未分類 (55)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

 

 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


2007-05-14

可能我知得太多!!

而家既我好想停落黎消化下我所知道既野!!

仲有諗下我而家應該要做既順應措施!!

 

1句說話,1個動作都可以俾我聯想到好多野

今日就俾同一個人講左兩句野而攪到我諗左勁多野

如果你地鐘意既,我可以去做。如果你地唔鐘意我既,我可以好似今日生物堂咁。

我有諗過依返自己既立場黎做人,不過原來係唔得架

 

唉....費時講咁多,一陣又係到問,算啦,今日係咁多,聽日我諗又有野可以待續。

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 kit115 的日誌)


胡樂 於 2007-05-15 10:15 PM 發表:
亂諗野.........
又亂諗野.........
諗只會唔開心!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔諗野會變植物人!!
Posted at 2007-05-16 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



勇 於 2007-05-14 09:29 PM 發表:
唔好成日亂諗野啦
好好地做返自己咪得囉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,由呢刻開始,我決定做返自己!!
況且都唔會有人留意我!!
我唔再扮白痴仔喇!!!!!!!
Posted at 2007-05-14 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ki 於 2007-05-14 09:02 PM 發表:
-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

誰與我 能永遠 留在夢中天國
Posted at 2007-05-14 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kit115 的日誌 ]