好想自己一個人﹏杰
我既心事 一字不漏咁寫晒出黎
冇壓力!!!!!!!!!!
最好俾d意見我啦囧
 
 
kit115

暱稱: 經常心淡﹏杰
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

最新日誌

就黎又到十一月五喇-_...
就黎成年冇打呢個bloG
我有問題問你地!!
5/11*]]
2/11


日誌分類

全部 (188)
友情 (109)
自己 (1)
感想 (15)
愛情 (1)
學業 (2)
親情 (5)
未分類 (55)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

 

 

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


RSS Feed
2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天


2007-07-19

水 薛凱琪 (擇錄)


柔情必須似水 才能夠隱藏眼淚
才能容納承受你刺下來的錐
痛在心底裡 仍然能平靜似水
覆蓋在面上的顧慮

長期供給榨取 仍含笑包容恕罪
刀鋒一過毫無痕跡惹負累
要是能令你晚些回去做不到
但我都統統吞進去

由天做證 其實你瞞住我陪著那位的溫馨
二百位撞過的途人可作證
就恨自己不長眼睛 有對耳都不太願聽

一跤栽進水裡 一生和你一對
我有時也恐懼 這掙扎總會累
其實我知這感情已死去
無聊是我仍然想聽到屍體講句
再不應愛下去 為寄望沖一桶冷水






訪客留言 (返回 kit115 的日誌)


瑩 於 2007-07-21 05:59 PM 發表:
薛凱琪舊歌我鐘意XBF+奇洛李維斯回信
>W<超好聽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦..
Posted at 2007-07-21 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BIGCOOLDIE 於 2007-07-19 10:11 PM 發表:
新歌030?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係架其實"
不過好好聽~
Posted at 2007-07-20 10:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kit115 的日誌 ]