| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| 德國vs意大利 |
德國vs意大利.......搞到我成晚無訓過~~~~不過捱眼訓都抵既~~~
德國上,下半場都打得好好嫁.....加時既下半場.....哥羅素一球內彎....真係好靚,列文都盡晒力嫁啦~~~(果陣仲要係完加時前果分幾
鍾咋.....真係無仇報)過多幾分鍾...迪比阿路又入一球~~~錦上添花......意大利win德國兩粒........真係估唔到~~
睇完果陣都已經5點半......就天光,咁我咪唔訓打機囉~~~~
不過我打機打過龍.....8點半先記得要返學...返到去8點11過D,好彩~~
返去果2個鍾好無聊.....放左之後去食野啦~~~
食完之後,阿劉話要去元朗買禮物=.=
咁我咪陪佢囉....陪左佢2個幾鍾.....買左隻狗既公仔=.=
|
| 刊登時間︰2006-07-05 02:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|