好內未寫過日記啦 升左中學之後 真係好唔開心嫁 但好釆色左d好似我咁ka既fd 唸唸下,d老c都唔係好變態姐 對cs都仲係好掛住 又奇是吳sir 呇n似我阿爸咁,好親切 仲有李主任,陈生.... 其他個d唔係好色 見到點下頭,笑一笑 佛孔個到冇靚女嫁,but靚仔就多d 有個又係民安隊既隊長 次次見到?妘ㄧ?記住返區呀 最多就講多句:整制服呀 跟住就冇野講 哎...唔知點講啦