今日9:30就起左身
跟住睇左一陣日記,打下機
跟住去左食米
跟住就整制服
返到去官小都冇咩野
check制服個時
君穎話我做得幾好
吳家樂話我冇制服
我小佢老媽?
條骨都出灑來啦
仲想點呀
講真個句.你對boot都冇我咁靚啦
咁都算啦
個個陳舜堯又唔知做又生氣喎
上次佢誤會我泡輝sir
個次我唔算啦
呢次又知咩事
可能同華哥又唔和嗎
咁都唔洗攞d cadet來出氣假
我now終於知道d cadet點解會唔喜歡陳舜堯嫁啦
d人都話華哥幾好
相反d人話陳舜堯唔好
做人何必要咁呢
和和氣氣仲好啦
有時我都覺做女仔好過做男仔呀
最起馬冇男仔咁多怨怨仇仇啦
哎..我只好帶住無奈返屋企
我媽今日去左玩,聽日先返
我今晚可以玩一晚
玩到天光
|