今日成11:00先起身 食左d粥 就開始整制服啦(癈是比人駡) 整到條褲超直喎 對boot冇咩摩到,but都好靚 so冇比人駡(咁正仲有咩籍口駡喎) 操緊個時,君穎叫得好大聲呀(嚇死我呀) 我覺得穎穎變左呀 變到有d大男人主意 我now冇咁love穎穎啦 反而仲love中3個個呀 中3個個真係好帥嫁 好想佢抱住我呀^^