以下既說話係我好想同mei講..但我開不了口 ...阿mei我唔知你會唔會睇到我既日記..我好想同你講下我既感受...自從識左你之後我便比你吸引住..我好想日日可以見到你..但有時打你電話你又找唔到你..我有擔心又唔開心 ..擔心既係唔知你同你家人..朋友..同學係咪又有爭拗.你唔開心...又收埋自己一個...唔開心既係有時候你明知我打比你但係你唔想聽..有時我覺得你對我既態度係呼之則來..揮之則去..你唔開心既時候我唔返工都出來陪你..但到你開心既時候你便忘記左我..有時我會想9竟你係一個點既人..點解有時會人咁冷漠既..我唔明白...有時你話冇錢..我都請你食野冇問題...我唔知你係咪騙我..但我都會甘願被你騙下去..因為我真係鍾意 你
|