希望在明天?笑話!
今日又俾膠泉罰抄! 哼!
番到來,.啊爸又鎖左房門! 去打機!^^
都好,.總算有番啲成就!,. 真田32殺
KEY B0ard 啲字母又亂曬!
無奈....
不過今日係廁所勁好笑!徐仔同然同我and其他人係度.徐仔同然見到有條友去左廁格!跟住搞開左距隻開左門. 勁多人望撚住距屙尿- -!我地勁笑. 笑左勁耐...=】 e家想起條友..xDD!
S0 GD!
!