Hope Happy Every Day!!!~

kit1991810
暱稱: 滅憶~
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-14
2009-12-13
2009-11-28
2012
2009-11-09
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 57
今日人氣: 6
累積人氣: 1049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 8 日  星期四   陰天


復活啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~

今日我復活啦!!!
唔係我復活,係我有返個電腦顯示器用啦....
上次個個19寸Lcd顯示器,內部零件壞左- -
要入醫院修理..到剛剛先有返用呀-.-"

係咪以為我現在有得上,佢整好左呢?
完全錯!~我現在用緊仲勁呀15寸超大顯示器(厚)"
勁呢@@" 1999年代的! 問人借返黎=0="
 

唔講ed 我要打返中秋節個日d野@@
中秋節個日 同左一班好朋友去左黑沙bb你個Q
有幾丁友8點幾去左搶位啦!~果然西利呀下,我就同琼姐,龍10點半先去-0-"
去到當然幫下手整下野啦,!~
ok 整好 當然就要做一樣野!~ 緊係食野啦0.0" 好多野食呀@@
燒到2點幾,開始悶添 有咩做呢!打下牌啦!~就同呀龍,屎忽盈,超源 VS 魚仔" 因為佢做莊@@"

 緊住玩到悶啦,仲有咩做呢@@ 男人當然去打波啦@@"就同豪,華同佢d朋友打返場波
可能bbq 太近個爐吸左好多二氧化碳= = 打左一陣氣到轉,打到餓了"
當然返返去再食過啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
到夜晚啦!!!!!!!成班人去左沙灘度吹水!!!!!!盈同q姐仲有琼姐係度玩蠟燭
我同龍囉d沙黎整熄佢地@@"
我地就係度講學校d野,學校點好呀點衰呀
吹到8點幾開始有人走囉~
再吹多陣,我就同d人坐車過返澳門囉~_~"
返到澳門~再去m記食下野!正如琼姐話 要唔要鬆一鬆呀~!- -!原來係張m記會員卡個名=.=
食完!~!返家囉@@  再衰大笨笨又唔同我去>m< 自己一個返大陸-0-

                           同你地一齊好開心呀!無係學校咁悶!thx你地

刊登時間:2009-10-08 08:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]