|
老婆; 希望你會見到啦..........你又有幾何 知道老公係有d咁既野................................"
對住你d朋友既無理取罵..忍完再忍 ,忍完又忍...一件黎完一件又黎...老公唔係唔開心..係好無奈..又唔係我地錯,係佢地既問題! 拍拖不嬲都要有下時間陪下對方..以我,又無囉哂你所以時間.我都會明,你既朋友都想陪你..我無比過?係佢地唔約你, 佢地約你.我會唔比??我一定比.但如果比著同你拍拖既人唔係我..我想第二個男仔 一就同你個兩個朋友嘈左..二就同你散左.. 你d朋友話我囉哂你d人生自由 ,講到我要你一日24小時陪住我咁...但佢地又點知我.當佢地約你既時候,你又怕陪唔到我,我唔開心.但我,識得體諒你..我會叫你:(陪下佢地啦..我唔想佢地唔開心,我唔想佢地又嘈你.整到你唔開心.)讓..我讓左..做....佢地有時又唔多做..佢地想點? 又會無拉拉嘈你..話你唔陪佢地...但佢地...又有幾多時係約你? 佢地既心理,怕會阻住我地..唔約你..我明白佢地既靠要,,我無唔比..但..........佢地又有幾何明白我地?? 我同你同佢地出街, 又幾何唔係比你同佢地一齊行,而我呢? 我只可以.....行係後邊望住你.....你望過黎,我都會同你講 唔好理我..我唔想佢地唔開心..我咁做...到最後都會比人嘈?話我阻住你地.. 佢地出街我又跟住你出.. 真係咁? 你同佢地出街,我一定唔會跟住你..係佢地無拉拉有時會叫埋我..你又知唔知我係唔想架? 因為..你地嘈架時又會話我跟住你地...我會跟?? 我會同佢地好fd? 我得春閒彩佢地...佢地有難.好似黎x咁..我會唔安憵佢?? 好似上次黎x幫對面班通水咁...我會唔幫下佢 安憵下佢?(可能佢唔想要) 老婆...我係因為你怕佢地咩..我先唔通佢地嘈...我未怕過佢地.....有時..我見到人地d三人行,四人行,(三女一男/二女一男) 傾得好開心...點解我唔得?我既問題?我自問我無!~ 係佢地既問題. 佢地怕做電燈泡? 我幾時又話唔得? 全部都係佢自己諗,自己覺得...如果係唔得..我會點做? 佢好似好不爽咁跟住啦..佢又會行得神快...我呢?? 我又讓佢..叫你同佢一齊行..到最後..最可悲既都係我............有時你地嘈交 我覺得佢地講d野好 前後矛盾~話咩(約你都唔出黎架啦..咪無約囉!)咁就嘈左你啦..佢地又知你一定唔出? 唔好話佢唔約你出黎! 有時你約佢出黎佢都唔出啦..咁我又唔見你嬲佢...佢好勁?以前就話你要仔唔要女啫..現在呢? 咪又係要仔唔要女!仲有一個,,,真係好想話佢,,好心你 連自己都未搞好 自己同其他男仔d關係,,好心就唔好插嘴啦..講都自己好似對拍拖好叻咁!自己呢?你拍成點,,,真係唔係好想講 ! 老婆.........
我希望你明..讓我都會讓.忍我都會忍.因為都係為你..當我覺得你受夠傷..我會爆....因為...我唔想再因為d唔係我地問題 仲要比人屈 比人好大聲咁話你...仲要係人地面前話我地點衰點衰..明明唔係我地衰.係佢地 我地都要忍落去?都唔係我地錯..但你想忍..想算..ok!!咁我都算..我陪你一齊忍.....因為...我好愛你........我會保護你...... 我唔想你唔開心....我真係好關心你......
希望以前因為我地同佢嘈..比你地應為係我衰既人..我可以好認真咁敢咁同你講...我以上講既野 係真........我真係唔明....我咁做...我仲係衰?~????如果我講左你地都覺得衰.咁我都冇咩好講..
~ 如果比我講個兩個女仔見到 全部我講既 唔關我老婆事.不爽的來找我.我老婆唔知的~
|