今日上化學時…
其實大家都收到風…
蘇生唔得閒教我地班,
結果派左隻梁老太黎…泣呀~
唉…
結果佢上堂戈陣…
點知催眠功力仲勁過馮老野…
泣~我地會對住佢三個月?!我暈......
麥玲話要係首行cat首歌到加“愛你的只有一個”
仲叫阿B講多句“真的只有我一個嗎?”(請用普通話讀)
汗呀~~
By:小萍 2009/2/21 03:32p.m