坐左個幾鐘頭船
終於番到澳門啦~~
好累呀~
不過可以自己一個番到黎
呵呵~好開心呀
不過都冇人掛住我…
嗚~劃個圈圈左咒你
好啦~講笑啦~~~
By:萍 Eris 2009/08/28 11:05 a.m