我尋日先明…
原來我地GAZE II係動物園……
有隻來自Ka星球的貓…
鐘意高木的狗……
聽見流鬼會大叫的雞……
同青蛙一齊係主音ge魚……(之前係老鼠…而家係青蛙…狂汗………)
朱子經理人……
Never太難估…
Kuso唔可以得罪…
昭樺唔知係咩………
唉……
Celia 班長同朱子應該會係澳門讀大學
Sayo大概會去巴黎讀設計...
咁咪剩低我去台灣/香港讀……
唔要呀!!!!!
By:萍 Eris 2009/9/27 11:07a.m 思考要唔要讀完碩士先返黎