守りたいこの笑颜を
老婆要吃什麼都好好好、要去哪裡都好好好、晚上抱玩偶不抱老公也只能認命、炒蛋裡加韭菜也只能乖乖吃下去、LV包包要隨時觀察注意有無新款、洗衣打掃倒垃圾為狗狗把屎把尿都要一手包辦、這樣在床上你就是個真男人啦
kit20peng
暱稱: 一彌
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-09-16
2010-09-12
2010-09-03
2010-08-29
我係殘忍一類人?!
文章分類
全部 (92)
分析 (1)
日記 (74)
文 「雪.星」 (4)
抒情 (3)
時事 (3)
未分類 (7)
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 89
今日人氣: 4
累積人氣: 1440
chu~~
2009 年 11 月 18 日  星期三   寒冷


痛死我啦!!!! 不安 分類: 日記

今日上堂本身左骨在痛…

但係冇點留意

結果到左放學後頂唔順

跑左護理室

去睇醫生

“撞傷…骨裂…但應該冇斷到……”

醫生…你可唔可以唔好用咁冷靜ge表情講一大堆令人怕怕的名稱呀???

本來要照X-ray

但係…好凍呀!!!!

所以冇照…

要等佢自己好…嗚~我唔要啦!!TAT

 

去其他話題

Miyabi要我打五十嵐(名那個!!)上去文上

-.-唔可以話唔得

但係都要改佢de資料啦~~

結果…俾人改左做伍十娘-.-

其實本身叫伍十良…但係唔知點解講下講下…

就變左做伍十娘

傻Ling聽見…

囧左……(佢係囧囧大神呀~)

Sorry噢(毫無悔意)五十嵐

寫你上去~~

傻Ling好期待你的出現噢~~~

 

最近冇咩做…

除左萌KAT-Tun外…

好似已經冇野做(?!)

我係咪老左?!同世界斷左聯係呀(?!)

唔得!!得閒去睇HSJ好啦~~

裕翔都幾可愛呀~~~

 

新借的小說196頁,用左個半鐘

擦新紀錄!!萬歲!!!

                                                     By:萍 Eris 2009/11/18 08:52 好凍呀~可唔可以唔食藥呀?(關事咩…)






訪客留言 (返回 kit20peng 的日誌)


celi01020508 於 2009-11-29 01:14 AM 發表:
冇事下?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 食止痛藥還好…
不過會想睡>.<
Posted at 2009-11-29 12:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]