今日上堂本身左骨在痛…
但係冇點留意
結果到左放學後頂唔順
跑左護理室
去睇醫生
“撞傷…骨裂…但應該冇斷到……”
醫生…你可唔可以唔好用咁冷靜ge表情講一大堆令人怕怕的名稱呀???
本來要照X-ray
但係…好凍呀!!!!
所以冇照…
要等佢自己好…嗚~我唔要啦!!TAT
去其他話題
Miyabi要我打五十嵐(名那個!!)上去文上
-.-唔可以話唔得
但係都要改佢de資料啦~~
結果…俾人改左做伍十娘-.-
其實本身叫伍十良…但係唔知點解講下講下…
就變左做伍十娘
傻Ling聽見…
囧左……(佢係囧囧大神呀~)
Sorry噢(毫無悔意)五十嵐
寫你上去~~
傻Ling好期待你的出現噢~~~
最近冇咩做…
除左萌KAT-Tun外…
好似已經冇野做(?!)
我係咪老左?!同世界斷左聯係呀(?!)
唔得!!得閒去睇HSJ好啦~~
裕翔都幾可愛呀~~~
新借的小說196頁,用左個半鐘
擦新紀錄!!萬歲!!!
By:萍 Eris 2009/11/18 08:52 好凍呀~可唔可以唔食藥呀?(關事咩…)
|