守りたいこの笑颜を
老婆要吃什麼都好好好、要去哪裡都好好好、晚上抱玩偶不抱老公也只能認命、炒蛋裡加韭菜也只能乖乖吃下去、LV包包要隨時觀察注意有無新款、洗衣打掃倒垃圾為狗狗把屎把尿都要一手包辦、這樣在床上你就是個真男人啦
kit20peng
暱稱: 一彌
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-09-16
2010-09-12
2010-09-03
2010-08-29
我係殘忍一類人?!
文章分類
全部 (92)
分析 (1)
日記 (74)
文 「雪.星」 (4)
抒情 (3)
時事 (3)
未分類 (7)
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 89
今日人氣: 10
累積人氣: 1446
chu~~
2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


好吧…我承認…我累了…… 無奈 分類: 日記

尋日老豆異常正常對我講

「休息係為左行更遠的路」

好吧…自己承認

自己的眼袋狂跌…黑眼圈已經可以同國寶齊齊比美

唔夠十二點訓唔到…

生活習慣瘋狂改變

唯一冇改變…

應該只有卷上的紅色的分數係9876上下跳動

唉…真係老喇

 

GAZE II …應該已經要叫...赤娜同威霸?唔知係咪咁啦…

Sayo同Never要兩隊跑…

辛苦你兩位啦~~

 

對住de書…

開始想將放去碎紙機呀。-.-。

 

雖然翡翠台係到播求婚…

山P那套喇…

不過我都係跑去睇完美好喇…

因為有Kame呀~~hohoho~~

                                                               By:萍 2010/1/17 10:37 a.m






訪客留言 (返回 kit20peng 的日誌)


celi01020508 於 2010-01-25 05:15 PM 發表:
我病緊~~
痛苦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 乖~
人生冇病痛就唔算人生呀~
所以要努力撐過去噢~
(不過話說該不會是前幾天跑去吹海風的原因…我吹完海風就開始頭痛-w-)
 
Posted at 2010-01-25 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]