守りたいこの笑颜を
老婆要吃什麼都好好好、要去哪裡都好好好、晚上抱玩偶不抱老公也只能認命、炒蛋裡加韭菜也只能乖乖吃下去、LV包包要隨時觀察注意有無新款、洗衣打掃倒垃圾為狗狗把屎把尿都要一手包辦、這樣在床上你就是個真男人啦
kit20peng
暱稱: 一彌
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-09-16
2010-09-12
2010-09-03
2010-08-29
我係殘忍一類人?!
文章分類
全部 (92)
分析 (1)
日記 (74)
文 「雪.星」 (4)
抒情 (3)
時事 (3)
未分類 (7)
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 89
今日人氣: 3
累積人氣: 1430
chu~~
2010 年 2 月 21 日  星期日   寒冷


我番黎啦~~~ 開心 分類: 日記

自從出營後…

第二日就俾老媽直接打包送去大陸

納悶

其他都好似冇變…

除左阿始肥左但係跑快左外…(要偷食的原因?)

仲好成功咬左某人個P一下…

唔知係點咬呢~~呵呵~~

發現係附近一間迴轉壽司店!!!

超好食!!!!

我愛慘蛋皮壽司同埋饅魚~~~~

呵呵呵~~

 

最近無聊…

於是就走去睇bbs…(大陸玩唔到facebook同youtube-.-||||)

去睇KAT-TUN

發現有人叫大叔做‘神’

一口一

JIN的英名同神的日文讀法相似的原因……

我可以想像到大叔自high的樣子………

 

收到最離譜的利是…人民幣1蚊……

好死唔死我仲記得係邊個俾…

發現同年齡的男仔超冇禮貌

倒茶都冇聲唔該…大少爺?

一味掛著玩PSP……

大過自己定係細過自己ge親戚都超有禮貌

戈兩個大少…如果唔係過節

我應該會打死佢地掛……

都係可愛ge小弟弟得意de~~~

                                                         By:萍 Eris 2010/2/21 08:11p.m. 數緊利是ing~~






訪客留言 (返回 kit20peng 的日誌)


celi01020508 於 2010-02-22 08:12 PM 發表:
0.0
咁rude架,打佢啦
好似50嵐咁打佢啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打佢冇咩興趣
 
我比較想打50嵐-v-
Posted at 2010-02-23 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]