最近唔知係我中邪…
定係我倒楣透天……
先係某人駕到補習社
然後發惡夢
到今日…直接扭傷……
我暈…
媽呀!告訴我這一切只是夢
除左隻右腳令我非常想54佢外
我都好想54多個人
黎補習社唔夠一個月
已經得罪左成班初三(雖然話唔like佢係好耐ge事…)
但係都……恭敬恭敬~~
文又未更
望見客廳恩愛ing ge兩老
唉…都係跳去廁所算啦……
By:萍 Eris 2010/3/11 08:57 p.m