昨幾日… 睇新聞………四川大地震……… 睇完…… 覺得好奇怪……… 人,可能前一秒還活著… 但可能下一秒就已經離開人世…… 可能有野想講…… 但都講唔切……… 我地所捐的錢……到底有幾多係能夠幫到災民?? 可能十分一……亦可能只有百分一……又定係千分一……… 其他又去左邊?? 冇人會知… 因為可以見到應該安全的地方都變成廢墟………
希望……希望能夠眷顧四川這個地方…………