今日係貓貓個靈異板到睇野~~
果到d人作d野真係好正.....
但係我睇下睇下..
見到一個主題係講話咩發左一個好得人驚既夢@@
我睇下睇下冇啦啦諗返起我細細個時成日發既一個夢~~
果個夢我發過成6-9次.....
可能過左好耐啦~~
只係記得係講我比人斬斷左隻手><
我細細個時成日都因為e個夢e好驚,,,
但係都過左咁耐啦~~
我都唔記得左....
e家諗返起都好on9@@
話唔定可能係真@@
遲d玩玩下比人斬手都唔奇@@
哈哈....講真比人斬時我都唔知點做好~~